Bel voor advies 088 247 5610
Kooi Alarm Center 088 247 5601

Klachtenprocedure

Wat als u een klacht wil indienen?

Wij vinden goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening van groot belang. Kooi streeft er naar relaties altijd goed en snel van dienst te kunnen zijn. Toch kan het voorkomen dat de dienstverlening soms niet helemaal naar wens verloopt. Wanneer dat het geval is, dan willen wij dat graag weten. Samen zoeken wij dan naar een oplossing.


Hoe kunt u een klacht melden?

Wij streven er naar de klacht op een zo goed mogelijke manier af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Er zijn verschillende manieren om ons te laten weten dat u niet tevreden bent. U kunt via het onderstaande formulier, per e-mail klachten@247kooi.com of door telefonisch contact met ons op te nemen via 088 247 5610. Omschrijf uw klacht zo volledig mogelijk. Dan kunnen wij u het beste van dienst zijn. Stuurt u per e-mail een klacht vermeld dan de volgende gegevens: klachtomschrijving, grond van de klacht, naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres.  

Wij streven ernaar u binnen tien werkdagen een bevestiging van ontvangst te versturen en de klacht binnen zes weken na ontvangst af te handelen. Hierover ontvangt u een schriftelijk bericht. Klachten met onvolledige gegevens worden niet in behandeling genomen. 
Wij werken met trots voor deze bedrijven
Solarcentury
Oosterhofholman
Logo Boskalis
Verkley
Logo Ahak
Akor
Vestas
Logo Vissersmit
Logo Denys
Logo Vanvulpen
Bam
Heijmans
Nordex
Siemens Gamesa
Enercon