Vooral de positieve reacties van de klanten is waarvoor we het doen.
Wij bellen je graag op een tijd die jou goed uitkomt en kijken graag samen naar een passende oplossing om je locatie te beveiligingen. Vul hieronder je gegevens in.
Wij adviseren je graag over de mogelijkheden en maken geheel vrijblijvend een offerte voor je op. Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op wanneer het jou het beste uitkomt.
De weken voor de bouwvak brengen medewerkers van Kooi een verrassingsbezoekje op verschillende bouwplaatsen en locaties waar de Unit For Observation (UFO) en Rising Early Detection (RED) een oogje in het zeil houden. Ze delen ijs uit als dank voor de prettige samenwerking en om de klant een veilige zomervakantie te wensen. “We willen simpelweg even een glimlach op het gezicht van de klant toveren,” legt Managing Director Benelux Michiel Huitema uit.
In een speciaal ontworpen elektrische Volkswagen ID. Buzz, in samenwerking met Friesland Lease, reizen de Kooi-medewerkers door het land met vrieskisten vol ambachtelijk gemaakt ijs van IJsboerderij De Saks. Huitema: “Met deze blijk van waardering voor de samenwerking willen we tegelijk ook een glimlach op het gezicht van onze klanten achterlaten.”
Beveiligingscheck
Maar er is meer. Pal voor de bouwvak is het niet onverstandig nog even te checken of de bouwplaatsen veilig genoeg zijn. Staat alles nog goed in detectie? Wordt de bouwplaats goed afgesloten? Is er voldoende stroom aanwezig? Een extra UFO of Solar Power Unit is binnen 24 uur geregeld, mocht het nodig zijn. Voor bouwbedrijven volgt een tijd van welverdiende rust, maar voor criminelen is het hoogseizoen. "Tijdens de bouwvak krijgt ons Kooi Alarm Center ieder jaar 10 tot 15% meer rake meldingen van diefstal en vandalisme,” ziet Sales Manager Mabel Eline Kamp. Zij bijt het spits af met de ijsjestour.
De eerste klanten die bezocht worden reageren blij verrast als de (ijs-) Buzz komt voorrijden. Margot Vermeulen, HR Manager van Jacomij Electronics Recycling in Wijk bij Duurstede: "Wat een hele leuke actie. Ik vind dit wel heel attent. Het doet goed! Straks hebben de mannen hier pauze dus dat komt wel op!" Even verderop, bij recyclingbedrijf AVRI in Geldermalsen, reageert Peter Pals al even verrast. “Dit is echt leuk. Ik ga de ijskuipjes meteen uitdelen en wat overblijft, stop ik in de vriezer voor de overige collega’s.”
Op de foto: Margot Vermeulen van Jacomij krijgt de mand met ijsjes overhandigd van Willem de Graaf van Kooi (rechts).
Vooral de positieve reacties van de klanten is waarvoor we het doen.
Projectmanager Lippe Kleinhuis trekt met twee collega’s Twente en de Achterhoek in. Hij deelt meer dan 200 ijsjes uit, onder andere bij zonnepark De Stegenhoek in Haaksbergen. “De medewerkers waren vooral Bulgaars, Roemeens en Pools. Hun reactie was wat ingetogen maar ze vonden de ijsjes wel zichtbaar lekker.”
Michiel Huitema vindt de actie nu al geslaagd: “Het is de eerste keer dat we dit doen en het smaakt zeker naar meer. Natuurlijk zijn er verbeterpuntjes. We kunnen ook niet bij al onze klanten langs, maar dat lossen we zeker op een andere manier op. Vooral de positieve reacties van de klanten is waarvoor we het doen.”
Op de foto: Lippe Kleinhuis (rechts) met een aangenaam verraste klant.
Bij de firma Vrolijk BV heeft men ook lucht gekregen van de ijsjesactie. Projectleider Bram Postma gooit bij Sales Manager Mabel een visje uit. “Ik had het op Linkedin gelezen en vroeg of de Buzz ook onze 25 collega’s in Moerdijk met een ijsje kon komen verblijden. Het is goed in de smaak gevallen en ik kreeg van de collega’s ook allemaal foto’s toegestuurd. Superleuk dat Kooi een paar dagen later ook écht langskwam!”
Ach, dat was inmiddels een koud kunstje…